Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » One night stands...Hoe denken wij daarover hier?

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: One night stands...Hoe denken wij daarover hier?
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik dacht laat ik weer es wat leven/discussie voer in het liefde topic gooien.

Dit keer heb ik geen advies nodig ofzo hoor. Maar was benieuwd hoe jullie over one-night-stands dachten hier? En enig ervaring hiermee?

Zelf vin ik dit dat de liefde bedrijven met iemand iets speciaals is en dat doe je ook met gevoel en met iemand van wie je echt houdt en niet zomaar voor de fun er ff overheen gaan. Persoonlijk een bijna ervaring ermee gehad maar ik dacht gelukkig na want er kunne van die dingen gebeuren waarvan je dan spijt krijgt en dat wil je niet op een jonge leeftijd.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar ik ben er absoluut niet op tegen. Als je allebei gewoon geil bent, en je hebt zin en je doet het veilig? WTF, no harm done there. Ik heb er absoluut geen moeite / problemen mee.

De liefde bedrijfen vind ik anders dan een keer goede sex. Bij een one-night stand zit geen liefde, maar gewoon heerlijke geiligheid. Ik vind het prima.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ook als je een relatie heb met iemand zou je dan nog met iemand anders een one night stand wille doen?
(dit slaat dan weer meteen trug op vreemdgaan)

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik weet niet of dit een kwestie van willen of plannen is. Zoiets gebeurd, of niet denk ik. Het moment zal dan bepalen of je zoiets dan wel of niet zal doen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik weet niet of dit een kwestie van willen of plannen is. Zoiets gebeurd, of niet denk ik. Het moment zal dan bepalen of je zoiets dan wel of niet zal doen.

ja das waar ja...deze dingen gebeuren vaak zomaar uit het niets..maar kan jij jezelf ook ertegen verzetten? Of loop je doodweg je pik achterna? (terwijl je ook aan de gevolgen denkt)
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dat kun je nu dus niet zeggen. Je kan wel zeggen wat je denkt dat je zou doen, maar toch weet je niet wat je dan echt zou doen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
one-night-stand heb k wel eens gedaan maaar jaah tis niet zo bijzonder :S en ook niet snel voor herhaling vat baar jaah tenzij je zo geil bent maar tis tog leuker als het vaker gebeurd [Razz]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat is het nou?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS