Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Verliefd (Pagina 7)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 15 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  13  14  15   
Auteur Onderwerp: Verliefd
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahahahhaha

ja aaaaajuuuuuuus mensen ik ga jullie ni vertellen hoe ik praat met anderen [Razz]

en Nims, jij weet als geen ander hoe wij "vroegah" altijd praatten of ni [Wink]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja ik ben nog steeds [wub] [wub]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
ja ik ben nog steeds [wub] [wub]

Wil jij weer aandacht lil wizard of ozz [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
gakke wijven, nee..... verliefd worden heeft geen zin, ksnap ze toch nie (never nooit)

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
ja ik ben nog steeds [wub] [wub]

Wil jij weer aandacht lil wizard of ozz [Wink]
denk het...nee ff threads uppen
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
gakke wijven, nee..... verliefd worden heeft geen zin, ksnap ze toch nie (never nooit)

Dat heeft ook helemaal geen zin. Alsof vrouwen de mannen wel begrijpen!

Maar da's nog geen reden om geen relatie te hebben. [afro]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
LilWiz is altijd flieft [Big Grin]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van ThApocalypse:
gakke wijven, nee..... verliefd worden heeft geen zin, ksnap ze toch nie (never nooit)

Dat heeft ook helemaal geen zin. Alsof vrouwen de mannen wel begrijpen!

Maar da's nog geen reden om geen relatie te hebben. [afro]

waarom begriijpen ze ons dan nie? wij zijn niet moeilijk, wij zeggen nie alles met 29837903 omwegen enzo. Wij zijn makkelijk, zij onbegrijpelijk.......
we kunnen nie met ze maar ook zkr nie zonder ze [Razz]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Stokkie:
LilWiz is altijd flieft [Big Grin]

[Embarrassed] maar dit keer is het serieuze gedoe zonder geintjes
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Stokkie:
LilWiz is altijd flieft [Big Grin]

[Embarrassed] maar dit keer is het serieuze gedoe zonder geintjes
Maak er dan is werk van man!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van ThApocalypse:
gakke wijven, nee..... verliefd worden heeft geen zin, ksnap ze toch nie (never nooit)

Dat heeft ook helemaal geen zin. Alsof vrouwen de mannen wel begrijpen!

Maar da's nog geen reden om geen relatie te hebben. [afro]

waarom begriijpen ze ons dan nie? wij zijn niet moeilijk, wij zeggen nie alles met 29837903 omwegen enzo. Wij zijn makkelijk, zij onbegrijpelijk.......
we kunnen nie met ze maar ook zkr nie zonder ze [Razz]

hoe bedoel je generaliseren!! haha

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wanneer ben je nu echt verliefd op iemand? En kan het altijd nog heftiger dan de vorige keer? Hoe denken jullie daarover?

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Er zijn volgens mij verschillende gradaties in verliefd zijn. De ene keer is het erg heftig en de andere keer een stuk minder.

Het rare van verliefd zijn is dat het zomaar ineens kan gebeuren (ook als je bijv. die persoon al een hele tijd kent). En soms is het net zo snel weer verdwenen, of duurt het meer dan een jaar [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Er zijn volgens mij verschillende gradaties in verliefd zijn. De ene keer is het erg heftig en de andere keer een stuk minder.

Het rare van verliefd zijn is dat het zomaar ineens kan gebeuren (ook als je bijv. die persoon al een hele tijd kent). En soms is het net zo snel weer verdwenen, of duurt het meer dan een jaar [Wink]

Ja niets in zo onvoorspelbaar als verlieft zijn en dat kan het af en toe weleens lastig maken...

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nee dat ben ik zeker met je eens. Het maakt het allemaal enorm lastiger.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 15 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  13  14  15   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS