Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Bestaat de ware liefde? (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: Bestaat de ware liefde?
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ware liefde bestaat niet

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
ware liefde bestaat niet

Verklaar je nader BB...want het kan wel bestaan hoor?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van BeachBabe:
ware liefde bestaat niet

Verklaar je nader BB...want het kan wel bestaan hoor?
hmz... ja vast wel ergens maar ik denk dat bepaalde mensen ze nooit zullen tegenkomen

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
hmz... ja vast wel ergens maar ik denk dat bepaalde mensen ze nooit zullen tegenkomen

Ja okey daar heb je misschien wel gelijk in dat bep. mensen ze nooit zullen tegenkomen, maar ik vind ook dat ze niet alles op de ware moeten zoeken..want die is inderdaad wel moeilijk te vinden dan. Ik vind ook dat je niet moet gaan zoeken naar de perfecte partner, maar das weer iets anders
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van BeachBabe:
hmz... ja vast wel ergens maar ik denk dat bepaalde mensen ze nooit zullen tegenkomen

Ja okey daar heb je misschien wel gelijk in dat bep. mensen ze nooit zullen tegenkomen, maar ik vind ook dat ze niet alles op de ware moeten zoeken..want die is inderdaad wel moeilijk te vinden dan. Ik vind ook dat je niet moet gaan zoeken naar de perfecte partner, maar das weer iets anders
je moet sowieso niet op zoek zijn

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
je moet sowieso niet op zoek zijn

Niet op zoek zijn ok, maar je moet er niet je hoofd voor in het zand steken. Zou toch knap lullig zijn als je je ware liefde niet zou opmerken.

To bb: Maar bestaat de ware liefde voor jou niet? Jij gelooft daar niet in?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb het niet zo op die toevalsfactor eigenlijk
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
ik heb het niet zo op die toevalsfactor eigenlijk

Tja toeval, dat bestaat in mijn ogen niet. Maar goed dat is een ander onderwerp.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een relatie gebaseerd op toeval... id!?!

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik denk wel dat ware liefde bestaat. Het is meer het gevoel dat de ander je geeft, en jij de ander kunt geven. Als dit heel goed voelt, kun je best met ware liefde te maken hebben.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik denk wel dat ware liefde bestaat. Het is meer het gevoel dat de ander je geeft, en jij de ander kunt geven. Als dit heel goed voelt, kun je best met ware liefde te maken hebben.

Wijze woorden NiMS...ben het met je eens hierover
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het belangrijkste vind ik wel dat het dan van 2 kanten moet komen, anders is het geen ware liefde.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Het belangrijkste vind ik wel dat het dan van 2 kanten moet komen, anders is het geen ware liefde.

Denk het ook sjuul dat het zeker van 2 kanten moet komen en niet van 3 he [Wink]
Dat is geen ware liefde meer

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
3?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
3?

snap je hem niet? 3e is je ... [Wink] [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS