Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Prettige Kerstdagen en gelukkig nieuwjaar!!

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Prettige Kerstdagen en gelukkig nieuwjaar!!
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Namens het team van NiMS forum wens ik iedereen prettige kerstdagen tegemoet en een gezond en gelukkig 2004 toe!!

PS. Blijf ook in 2004 ons bezoeken.

 -

Het NiMS forum team

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dus ook namens mij [Smile]

Dat 2004 maar een goed forum jaar mag worden waarin we flink kunnen discussieren over allerlei zaken!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
jaah gelukkig nieuwjaar [Razz]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Beetje laat hoor, maar het is je vergeven.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
haha [Razz]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Alvast de beste wensen iedereen en veel plezier in 2005!!
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jullie ook allemaal! Ik denk dat forummen in 2005 uit is, en webloggen de nieuwe trend is.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS