Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Ik heb mijn Microsoft Examen gehaald!

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Ik heb mijn Microsoft Examen gehaald!
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja mensen, na het hard studeren de afgelopen week heb ik mijn examen:
Developing and Implementing Windows-Based applications with Microsoft Visual C#.NET and Microsoft Visual Studio.NET vandaag gehaald!
Ik ga nu lekker naar huis om dit te vieren!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Gefeliciteerd NiMSje....ik wilde dat ik die M$ ook had, ik ga dit jaar ff cisco halen denk ik [Frown] ...maar geniet maar van je [Beer] en een fijne dag verder nog!!
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Idd, van harte!

Daar drinken we binnenkort wel op [beerchug]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Thundrdaan
Becoming Member


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Thundrdaan     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ok van harte dan maar! [Beer] [Beer] [Beer] [Beer] [Beer] [Big Grin]
Berichten: 14 | Plaats: Apeldoorn | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
P.I.R.K.Y
Junior Member


Beoordeel
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor P.I.R.K.Y   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
gefeliciteerd ouwe computerworm [sex]

--------------------
bling bling

Berichten: 1 | Plaats: Zaandam | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ah das mooie lieve schat!

gefeliciteerd!

ehm.... pssst... kan iemand me effe uitleggen wadduh da is en waar je t voor kan gebruiken?????

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
Ah das mooie lieve schat!

gefeliciteerd!

ehm.... pssst... kan iemand me effe uitleggen wadduh da is en waar je t voor kan gebruiken?????

Nou Natas...korte uitleg (NiMS verbeter mij als het fout is)
Hij is nu erkend programmeur, hij kan nu programma's/toepassingen maken voor windows of een ander operation system..Verder kan hij ook leuke dingen zoals een virus..maar dat doet ie niet. Als je dit certificaat in je handen heb dan heb je het wel goed in de maatschappij denk ik zo. Programmeren in elke taal is wel leuk

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kleine correctie.
Microsoft heeft de ontwikkelomgeving .NET uitgebracht met daarin de taal C# (spreek uit als sie sjarp).
Ik kan nu in deze taal dus Windows Applicaties maken. En virussen schrijven staat hier dus helemaal los van.

Ik kon dus al lang programmeren, maar heb nu dus een officieel certificaat wat mijn CV niet verkeerd doet.

p.s. mensen allemaal bedankt voor jullie felicitaties! Vind ik erg tof [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahaha uh tsja

ver boven me petje

maar wel vet koud nims!!!!!!!!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
gefeliciteerd....

wat heb je nu eigenlijk geleerd?

hoe je een error dialoog moet maken? [naughty]

of hoe je een mooi blauw scherm krijgt? of hoe je opnieuw op start? [Crazy]

[ 25.03.2003, 03:03: Bericht ge-edit door: LPChip ]

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nou om precies te zijn heb ik geleerd hoe je windows applicaties moet maken in .NET in C#. Nix meer en minder..

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS