Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Dit forum » Leden & Moderators » Stel je voor aan je mede forummers. (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  4  ...  30  31  32   
Auteur Onderwerp: Stel je voor aan je mede forummers.
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Naam: Julien Moorres
Leeftijd: 24
Woonplaats: Zeist
Leukste Feest: Qlubtempo in de HMH
MSN:msn@nims.nl
OMS: sjuul / julien / nims
beroep: Software Developer

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
joonV
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor joonV     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoi, ik ben Jonathan
Ben 19 jaar oud..bijna 20 en woon in Tilburg.
Ik ben hier nieuw, komt er nog een ontgroening?
[Big Grin]

Berichten: 1 | Plaats: Tilburg | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Naam: Patrick Beekers
Leeftijd: 21
Woonplaats: Venray
Leukste Feest: QT @ HMH en MG(31-12-2002)
MSN: Buddyholly91@hotmail.com
OMS: LilWiz
Beroep: Student (Systeembeheerder)

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Name: Aart
Alias: Stokkie
Age: 23
Place: Zeist

info:
ben nog student, Analytische Chemie. Hou van techno en hardstyle, maar er gaat nix boven dikke hardcore;) Verders weinig te melden...
Behalve dat ik alle feesten van Q-dance eigenlijk wel memaak, heb dit jaar alleen beide Qontacts niet meegemaakt, voor de rest geen enkele gemist (wel QT's @ HK). En buiten de Q feesten ook nog andere....anders zouden het er wel een beetje weinig zijn... [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Naam: Steven
Alias: Stevun-H@rddrive
Age: 22
Place: Almere

Info:
Ik ben een 3e jaars Management Economie & Rechten student aan de Hogeschool Inholland in Diemen. Hou natuurijkvan Hardstyle en Hardcore (niet alle). mn 1e hardstyle feestje was QT # 6 met Technoboy, dat was ook gelijk de beste tot nu toe.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Naam: Daryll
Alias:TinTin
Age: 18
Place: Assen

Extra Info:
Ik ben nog een rookie op het gebied van feesten, maar daar komt verandering in, eerste feest was MaSSIve 2001, Daarna ben ik eigenlijk alleen nog maar naar Q-feesten geweest, QT HMH en XQ. Zit sinds Augustus op het Q-forum. en dat was het wel zon beetje...

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
LaDY DaNaFaN

Heey stelletje doellozen bij elkaar [Confused] [Eek!] hehe
ME een beetje voorstellen aan mensen die ik allemaal al ken he? [Confused] naja goed we doen het nog maar is..omdat t lang geleden is dan [Smile]

Age : 17 nog steeds
Woont : ..in Amsterdam..jaja idd vlakbij HMH [Big Grin]
Intresses : Hardstyle,Hardcore,Techno,Q-Forum geloof ik he [Confused] [Big Grin] enne Internet,DJing,
eey en feesten natuurlijk [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Name: Neel
Alias: Red Girl
Age: 21
Place: Leeuwarden

Nah ja, ik ben dus neeltje, maar je mag me ook Neel of Nelus noemen (heb ik eigenlijk liever, Neelm is niks...) Ik ben 21 jaartjes jong, zit dus lekker nog in de bloei van mijn leven [Wink] Ik studeer Retail Management, vraag me niet wat het is, dat weet ik namelijk ook niet zo goed, alleen weet ik wel dat je er heel rijk mee kunt worden, of niet... Verder speel ik graag basketbal, spoken [Smile] en puzzelen en misschien zijn jullie wel de laatste stukjes [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Name: Tom G
Alias: GoedeWiet / WXZ
Age: 20
Place: Arcen/Eindhoven

Ik doe sinds 1 jaar ofzo ook forummen op internet. Ben 3e jaar Electro HTS Fontys Eindhoven. Ben zwaar verslaafd aan house.
Loop de laatste 5 jaar feesten af wanneer me studie het toelaat.
Style: (1)Freestyle (2)Hardstyle (3)Oldschool/Vroege Hardcore (4)Vanalles
Party: (1)NatureOne (2)QlubTempo (3)HouseQlassics
Verder is alles van Extrema bij voorbaat kut, en begin ik een afkeer te krijgen van +10.000 man feestjes (tenzij festival)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
name: gekkie
real name: Berry
age: 25
color: paars
beroep: mafkees en forum junk (in aanbouw, thanks to smoke)

verder zo gek als een huis en elk weekend zwaar op pad om te feesten.
ben tot voor kort 8 jaar zeer actief geweest voor id&t en jullie helden Q-Dance, doe het nu nog wel, alleen dan als free-lancer zeg maar, en dus ook voor inmiddels nog meer organisaties.

rook een beste berg weed per maand en verder doe ik samen met wat knakkers hier en daar wat illegale feesten.

qoute: why drink and drive, if you can smoke and fly?

vragen of meer weten over mijn debiele bestaan, just ask.

(owja, nims: vet forum, weer is wat anders dat dat Q gelul)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Beach babe

ik ben marja, 17, gek, verslaafd, wild, enthousiast, initiatief nemen = my game, uhhhhm hs + hc mijn muziek, sjaaaaaaaaa verder uhm uhm... owwwwwwh ja ik ben mod *trots* [Razz]


Ik ben er dus voor de sex en relatiestuff kom maar kom maar

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
DukeBoy
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor DukeBoy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben ik


edit: dit was niet genoeg voor nims...
pfffff, de zeikerd.
oke nog ff voor de andere dan.
Hoi ik ben Durk en ik houd van techno techno techno en hardstyle... en zachtere soorten muziek zijn ook welkom,
door de weeks houd ik me bezig met alles rond het opleiden van commando's op het gebied van parachute springen,
ik geef les in vouwen, doe zelf de reserve chutes vouwen en ook herstel werkzaamheden, achter de naaimachine ja..
maar dat is maar een klein deel van me werk, meestal zijn we aan het springen.

zo nims nu goed??

[ 01.02.2003, 17:37: Bericht ge-edit door: DukeBoy ]

--------------------
I can't help it

Berichten: 10 | Plaats: Hoorn | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja duke, zo is het goed. Maar ik wist niet dat jij aan origami deed. (Met dat vouwen)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
DukeBoy
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor DukeBoy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
das een bijkomstigheid van parachute springen he..
volgende week heb ik nog wel een leuk video bandje.

--------------------
I can't help it

Berichten: 10 | Plaats: Hoorn | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maar het lijkt me wel gaaf om een keertje te springen. Wat kost dat als ik dat een keertje wil doen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 32 pagina's: 1  2  3  4  ...  30  31  32   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS