Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Muziek » Algemeen » ID&T Radio / ID&T TV

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: ID&T Radio / ID&T TV
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
'Duncan Stutterheim - de Godfather van ID&T - heeft een boek geschreven over de geschiedenis van ID&T. In Adformatie vertelt hij over passages in het boek.

Stutterheim vertelt onder meer over de gesprekken die hij had met Talpa's Erik de Zwart. De Zwart wilde ID&T Radio met haar FM frequentie graag overnemen, aangezien hij de FM met Radio 10 miste.

Stutterheim ergerde zich aan De Zwart die tijdens zoŽn bespreking zei "...wie betaalt, die bepaalt...". Waarop Stutterheim nu zegt "...De Zwart mag van mij wel even een hele toonladder lager zingen, want met Noordzee FM heeft hij er tot nu toe niets van gebakken...". Noordzee FM heeft momenteel na enorme miljoeneninvesteringen te maken met tegenvallende marktaandelen. ID&T Radio zelf moet na de zomer op 1% marktaandeel (10+) zitten (momenteel 0,5%) met tussen de 2 en 3% op 20-34 jaar.

Tenslotte lezen we ook dat de plannen voor ID&T TV echt in de vrieskist zitten. Desalniettemin komt er - voor 90% zeker - een docusoap over ID&T's strandtent Bloomingdales op Veronica. Producent is Endemol.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS