Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Muziek » Algemeen » Top 2000 bereikt meer mensen

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Top 2000 bereikt meer mensen
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De Top 2000 van Radio 2 heeft afgelopen jaar meer luisteraars en kijkers (Ned. 3) getrokken dan het jaar ervoor. Dat blijkt uit cijfers van onderzoeksbureau Intomart. Het bureau onderzocht hoeveel mensen voor korte of langere tijd waren ingeschakeld via radio of tv (bereikcijfer). De hitlijst, door luisteraars samengesteld, werd in de laatste week van december nonstop uitgezonden.

Naar de radio luisterden 5,2 miljoen mensen van 13 jaar en ouder. In 2002 waren dat er nog vijf miljoen. De televisie bereikte 5,5 miljoen mensen met de 'hitlijst aller tijden'. Op Nederland 3 waren er diverse uitzendingen aan gewijd (serie Top 2000 a Go-Go en Top 2000 in Concert). In 2002 lag het aantal kijkers op 4,7 miljoen.

Op internet was eveneens veel belangstelling. De website van de Top 2000 registreerde 5,8 miljoen pageviews tegenover 3,2 miljoen in 2002. Al eerder bleek dat bijna 100.000 mensen ruim 730.000 stemmen voor de Top 2000 hadden uitgebracht.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS