Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Muziek » Algemeen » Muziek uit de Xbox

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Muziek uit de Xbox
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Microsoft heeft gisteren bekendgemaakt binnen een half jaar met uitgebreide muzieksoftware voor de Xbox te komen en met sportspellen voor Xbox Live.
Over de nieuwe muzieksoftware en toegevoegde mogelijkheden om online-spelletjes samen te spelen schreef Wall Street Journal (besloten toegang), grotendeels via Dow Jones bij Quicken.com te lezen, terwijl ook Cnet erover berichtte. Microsoft heeft de nieuwe gebruiksmogelijkheden tijdens de E3 spelshow aangekondigd.

Gebruikers van de Xbox kunnen met de software muziek opnemen, mixen en beheren, teksten en foto's ermee combineren en hun omgeving kwellen met karaoke. Deze Music Mixer software met microfoon kost 40 dollar, maar komt pas in oktober 2003 op de markt.

Met Xbox live voor het online spelen kunnen gebruikers hun scores - het centrum voor spelletjes online spelen - ook raadplegen via hun gewone pc en met de mobiele telefoon. Ook begint Microsoft in augustus met sportspellen voor Xbox Live onder de naam XSN Sports.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS