Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Nederlandse dance-organisatie wordt exportproduct

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Nederlandse dance-organisatie wordt exportproduct
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nederland is te klein voor de ambities van de grote dance-organisaties. Vrijwel alle concepten zijn al een keer uitgevoerd en de markt voor grote evenementen is verzadigd. Wegens aanhoudend succes breiden de drie grootste organisators uit naar het buitenland.

Van de grote drie, United Dance Company, ID-T en Q-dance, is de laatstgenoemde de eerste die een grootschalig evenement in het buitenland op haar naam heeft staan. Q-dance hield vorige week een festival vlak over de Duitse grens bij Nijmegen. Er kwamen 30.000 bezoekers op af.

Q-dance is van plan het festival jaarlijks uit te breiden. Het terrein is 600 hectare groot en biedt ongekende mogelijkheden, aldus Ibo Örgüt van de organisator. Volgens hem hebben ze in Duitsland nog veel te leren.

Voorsprong

Directeur Brian Bout van United Dance Company, verantwoordelijk voor Dance Valley, vindt ook dat Nederland een grote voorsprong op andere landen heeft. ,,In het buitenland merk je dat het als een keurmerk geldt als je uit Nederland komt. Op het dancevlak hebben we de beste organisaties, de beste artiesten en de beste feesten. Die positie hebben we een paar jaar geleden van Groot-Brittannië overgenomen.''

Uitbreiding naar het buitenland is agendapunt nummer één bij United Dance Company. Na een aantal succesvolle experimenten met het Dance-Valleyconcept op Ibiza en in Miami, wil Bout over vijf jaar Dance Valley in minstens vijf landen, waaronder Spanje en de Verenigde Staten, op de festivalagenda hebben.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat een klote feest was dit zeg, de wachtijden hebben het voor mij toch wel verziekt.
 -

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
haha ik had zoiets wel verwacht met die chaos van wachttijden.
Ze denken niet na bij zoiets...alleen maar meer en meer willen ze. Dus kijk voortaan ook naar de infrastructuur.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS