Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Pc-privé met onmiddellijke ingang afgeschaft

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Pc-privé met onmiddellijke ingang afgeschaft
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Werknemers die nu nog met steun van de fiscus een nieuwe pc dachten te kopen, zijn te laat. De pc-privéregeling is onmiddellijk afgeschaft.

Dit heeft minister Zalm van het ministerie van Financiën na de ministerraad bekendgemaakt. De beslissing dat er een einde komt aan de regeling komt niet als een verrassing, het besluit dat dit met onmiddellijke ingang gebeurt, is dat echter wel.

Het kabinet heeft hiertoe besloten om te voorkomen dat werknemers de komende tijd massaal alsnog van de regeling gebruik maken. Via pc privé was het mogelijk om tegen aantrekkelijke voorwaarden een nieuwe computer te kopen omdat de fiscus een groot deel voor zijn rekening nam.

Onlangs werd al duidelijk dat de meerderheid van het kabinet voor afschaffing is. Het geld dat de overheid bespaart door de pc-privéregeling af te schaffen, wil het kabinet gebruiken om de minima te compenseren.

Het afschaffen van de pc-privéregeling zou zo'n 200 miljoen euro moeten opleveren. Met ingang van begin dit jaar verlaagde de regering al het maximumbedrag dat een werknemer kan aftrekken, van 2269 euro naar 1415 euro.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS