Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Drukte bij alarmcentrale ANWB

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Drukte bij alarmcentrale ANWB
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De alarmcentrale van de ANWB kreeg zaterdag veel pechmeldingen uit het buitenland, maar voor zover de toeristenbond weet, zijn er geen Nederlanders vast komen te zitten door sneeuwchaos op de wegen, aldus een woordvoerder.

In de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen moesten volgens de Duitse radio meer dan 1500 automobilisten de nacht van vrijdag op zaterdag in hun auto doorbrengen. Ook in Frankrijk strandden honderden automobilisten.

Het is dit weekeinde, en dan vooral op zaterdag, extra druk op de wegen omdat mensen zowel op vakantie gaan als terugkeren. De ANWB zegt dat er door de winterse omstandigheden meer pechgevallen zijn dan normaal.

Op de wegen in het zuiden van Duitsland was het zaterdag filerijden. Zo was er op de A7 in de deelstaat Beieren op een gegeven moment een rij van 65 kilometer. Ook op de A8 richting Oostenrijk was het raak. De problemen namen in de loop van zaterdag af.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS