Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Verdenkingen tegen Stephen Hawkings vrouw

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Verdenkingen tegen Stephen Hawkings vrouw
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Enkele verpleegsters van de gerenommeerde wetenschapper Stephen Hawking zijn door de politie gehoord over vermoedens dat de geleerde door zijn vrouw werd mishandeld. De rechercheurs die het onderzoek naar professor Hawkings verwondingen uitvoeren, zullen binnenkort de 53-jarige Elaine Hawking ondervragen. Tenminste tien verpleegsters hebben verklaringen aan de politie van Cambridge afgelegd, waarin ze beweren dat de wetenschapper verscheidene malen is toegetakeld.

Professor Hawkings familie werd ongerust over zijn welbevinden, nadat hij in de afgelopen drie jaar verschillende keren voor merkwaardige verwondingen naar het ziekenhuis moest, waaronder een gebroken pols, een gescheurde lip en striemen in het gezicht. Eén verpleegster vertelde dat ze zelf had gezien hoe mevrouw Hawking haar man mishandelde. "Ze liet hem zo diep in het bad zakken dat er water door het gat in zijn luchtpijp naar binnen liep. Ze onthield hem de fles die hij gebruikt om naar het toilet te gaan zodat hij in zijn broek plaste. Het verbale geweld is ongelooflijk. Haar mond is net een riool. Ze is altijd agressief." De verpleegster beweert verder dat mevrouw Hawking haar man een keer op een hete zomerdag, zonder zijn computermuis in de tuin achterliet. Zodat hij niet kon spreken en niemand kon bellen.

De 62-jarige wetenschapper, die lijdt aan een motorische ziekte en geheel afhankelijk is van technische hulpmiddelen, weigert echter met de politie mee te werken. Zijn verpleegster meent dat Hawking in een ontkenningsfase zit. Een van Hawkings zonen uit een vorig huwelijk, Tim, is dezelfde mening toegedaan. "Ik ben erg ongerust. Hij ontkent het telkens wanneer ik er over begin maar ik hoop dat hij me genoeg respecteert om me de waarheid te vertellen." Professor Hawking wilde ook tegen de pers geen commentaar op de zaak geven en zei dat hij zijn privacy erg geschonden voelde. In de afgelopen week werd er door verschillende kranten bericht dat 'iemand in Hawkings omgeving' wellicht aan het Munchausen Syndroom (by proxy) leed. Momenteel verblijft hij in het ziekenhuis van Cambridge vanwege een longontsteking. Mevrouw Hawking zei dat ze niets wist van een onderzoek naar mishandeling.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS