Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Orange introduceert 06-geboortedatum

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Orange introduceert 06-geboortedatum
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mobiele bellers kunnen bij Orange hun geboortedatum als 06-nummer registreren om zo hun mobiele nummer een persoonlijk tintje te geven.

Het mobiele nummer begint met de cijfers 06-48, daarna kan door de klant een willekeurige datum worden uitgekozen. De toevoeging is logischerwijs beperkt tot zes cijfers, zoals 020202. Het nummer moet uiteraard nog wel beschikbaar zijn, maar die garantie geeft Orange niet.

Het persoonlijke nummer kost 99 euro. Dit bedrag komt bovenop de prijs van het abonnement of prepaidpakket. De provider bood eerder al de gelegenheid om zogenaamde gouden, zilveren of bronzen nummers te kopen, dat zijn nummers met eenvoudig te onthouden cijferreeksen. Hiervoor moet respectievelijk 399 euro, 199 euro of 99 euro worden betaald.

"De dienst is officieel per 1 februari beschikbaar, maar mensen die nu de Orange winkel binnenlopen, kunnen alvast een nummertje meenemen", verklapt Patricia Hijsterborg van Orange.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS