Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Ramkraak bij Rabo Bilthoven

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Ramkraak bij Rabo Bilthoven
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ramkraak op bank op klaarlichte dag

De Bilt - Twee bankrovers hebben maandag op klaarlichte dag een ramkraak op de Rabobank in de Julianastraat in de gemeente De Bilt gepleegd. Of het duo wat heeft buitgemaakt, is onbekend. De pui van de bank is met een jeep aan gort gereden.

Op het moment van de overval was een onbekend aantal klanten en medewerkers van de bank aanwezig. Zij schrokken van het incident, maar bleven ongedeerd.

De twee overvallers gingen er vandoor op een motor. Ze hadden geprobeerd hun jeep in brand te steken, maar dat lukte niet. De politie kamde met man en macht de omgeving uit. De overvallers zijn echter spoorloos.

Volgens een getuige zijn de daders "twee blanke jongens met kappen".

bron

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik reed er langs niet lang nadat het was gebeurt. De terreinwagen (kon niet zien of het een Jeep was) stond toen nog met de neus in de voorpui. Toch hebben ze volgens mij niets kunnen buitmaken, want ze hebben het geldautomaat niet eens geraakt en uit de bank zelf valt op deze manier niets te halen.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ben je nu je Jeep kwijt? En had je daar dus mijn kussensloop voor nodig?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ben je nu je Jeep kwijt? En had je daar dus mijn kussensloop voor nodig?

Je pantykousjes had ik nodig voor de overval. Je kussensloop voor iets heel anders [Wink]

[Crazy]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS