Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Armbandjes Tegen De Zuip

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Armbandjes Tegen De Zuip
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Even komisch nieuws, ik zat t (jongeren)l;agerhuis te kijken, en toen kwam dr opeens zo'n man n verhaal vertellen en die zet in met: wij hebben n nieuwe uitvinden gedaan op het gebied van uitgaan. dus iedereen geinteresseerd: hij vervolgt : ja en vooral de kroegbazen hebben daar baat bij. Dus t verhaal werd al n flink stuk minder interessant natuurlijk.....
Nee wat heeft die vent gedaan, leeftijdsarmbandjes! Nou wat houd dat in: als je bij n bepaalde leeftijdsgroep hoort bv tot 16 jaar: geen alcohol, jammer dan na sesamstraat naar bed en een (bijvoorbeeld) rood bandje. Ben je net 16 tot en met 18 jaar, mag jij fijn aan de breezah met nat bordkartonsmaak, maar blijf je af van de whiskey etc dus bv eenoranje bandje. en ben je heel stoer en ouder dan 18 mag jij je he-le-maal lens zuipen met behulp van het groene bandje.
Om het te promoten looft die meneer vet koele gave te kikken prijzen uit. Hoe dom en naief kan je wezen: je rukt dat klote bandje van je arm en je at gewoon n biertje. op je twaalfde. Beter nog: je versierd n vent van 19, drukt em 10 euro in zn handen en gaat es effe lekker aan de whiskey die avond terwijl je net je brommercertificaat hebt gehaald omdat je 4 mnden terug 16 bent geworden.
Nog andere mogelijke opties: hoelang beste mneer, zal het duren voordat die mensen zo'n bandje gana namaken> ? en krijgen we dan óók nog n id controle? strax mogen we met zo'n te gek gaaf koel kikken keycord om onze nek lopen.

Ik kijk er naar uit en helemaal nu ik weet dat (schrik) half nederland dr aan mee gaat doen. t streven is drie kwart.

zozo..... *slobbert dr remy martin naar binnen* ik ben overigens 17, maar dat staat hier redelijk los van, we zijn best triest bezig vinden jullie niet????

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Lijkt wel een leuk idee al zeg ik hetzelf...maar NEE dit gaat dus niet werken he. Bandjes of dergelijke stempels kun je allemaal vervalsen, heel simpel. Dus is het wel leuk en aardig wat die vent wil en of het goed is voor de kroegbaas is het tweede. Want die maken ook weer verlies denk ik zo.

En bandjes dragen wordt dan dadelijk ook nog es gezien als discriminatie (kan een gevolg zijn tot).

Nee voor mij hoeft dit allemaal niet..Nederland weer es met hun aparte dingen allemaal

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ghehehehe patje je verstoft.... je laatste zin kwam dr vrij gaar uit hahahahha : " die nederlanders toch allemaal" hahahahahhahaha

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zwaar weekend gehad he Natas [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik weet niet of zoiets echt gaat helpen, want bandjes kan iedereen dragen. Ik denk eigenlijk dat iedereen gewoon een chip moet implanteren waarop staat hoe oud je bent, wat je gegeten hebt en of je een strafblad hebt. Dan kunnen we weer op weg naar een controlerende staat [puke]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
whehehe...streepjescode op je kop printen als je geboren wordt...hahaha...zie het al voor me en dan heb je ook geen naam meer maar een nummer bijv.
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Iedereen krijgt meteen bij geboorte een vast IP adres. LOL

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Iedereen krijgt meteen bij geboorte een vast IP adres. LOL

Nee dan kan de ISP hem niet automatisch bijwerken als er aan gewerkt wordt [Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
wat dachten jullie van koemerken? je weet wel die gele labeltjes in je oren. stijlvol in het rood groen en oranje. Heel boeiend.


hahahhhaahah it's a sick world. [sleepy]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS