Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » KM-heffing zeker niet vanaf 2007

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: KM-heffing zeker niet vanaf 2007
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De coalitiepartners CDA en VVD en ook de ANWB vegen de vloer aan met het plan van minister Peijs (Verkeer en Waterstaat) om al in 2007 te beginnen met de invoering van een kilometerheffing voor auto´s op snelwegen.

Volgens CDA-woordvoerder Van Haersma Buma en zijn VVD-collega Hofstra loopt Peijs veel te ver voor de muziek uit. „Eerst moeten volgens het regeerakkoord de achterstanden in het onderhoud van de wegen worden weggewerkt”, waarschuwde Van Haersma Buma. Volgens Hofstra is de invoering van een kilometerheffing in 2007 „veel te snel”. De oppositiepartij PvdA steunt CDA-minister Peijs juist welPeijs maakte zaterdag via het AD wereldkundig dat zij de kilometerheffing stapsgewijs wil invoeren vanaf 2007. In 2010 zou de heffing volledig moeten zijn ingevoerd.

Volgens de ANWB maakt Peijs een grote denkfout. „Met het invoeren van een ´platte´ kilometerheffing haal je het rekeningrijden weer van stal. Daarmee zijn we terug bij af. Al veel eerder is geconstateerd dat rekeningrijden geen oplossing is voor het bestrijden van files”, aldus de ANWB.

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS