Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Doden door vuurwerkontploffing in China

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Doden door vuurwerkontploffing in China
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een grote explosie in een vuurwerkopslagplaats in het zuidoosten van China heeft zeker twintig mensen het leven gekost. Een aantal gebouwen in de omgeving is verwoest.

De ontploffing vond dinsdag plaats in een houten schuurtje vlak bij de hoofdstad Fuzhou van de provincie Fujian, zo meldde het persbureau Xinhua woensdag. Behalve de doden zijn er meer dan veertig gewonden.

Volgens China News Service heeft de ontploffing een krater geslagen van twee meter diep en een doorsnee van twintig meter. Door de kracht van de explosie werden huizen tot op zestig meter van de opslagplaats verwoest.

In China komt het geregeld voor dat de illegale of onveilige productie of opslag van vuurwerk en explosieven levens eist. Vorige maand kwamen bij een vuurwerkexplosie vijf mensen om het leven.

Jaarlijks kosten ongelukken met vuurwerk en explosieven honderden Chinezen het leven, vooral op het platteland. China is de grootste vuurwerkproducent ter wereld.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS