Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Onderzoek naar aanrandingen door taxichauffeurs

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Onderzoek naar aanrandingen door taxichauffeurs
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De politie in Amsterdam is op zoek naar taxichauffeurs die hun vrouwelijke klanten lastig vallen. Zeker tien vrouwen hebben aangifte gedaan van aanranding, aldus woensdag een politiewoordvoerder.

Gelet op de verschillende signalementen die zij opgaven, gaat de politie ervan uit dat meerdere chauffeurs zich schuldig maken aan het lastigvallen van vrouwen. In vrijwel alle gevallen gaat het om vrouwen die na een avondje stappen met een taxi naar huis gaan. Het gedrag van de taxichauffeurs varieert van toespelingen op betalen in natura tot het onzedelijk betasten van de vrouwen.

De politie heeft de zaken al enkele maanden in onderzoek, maar heeft nog geen aanhoudingen kunnen verrichten. Het zou erg helpen als de vrouwen het nummer van de taxi zouden weten waar ze in zaten. Juist dat weten veel slachtoffers niet op te geven, aldus de politiewoordvoerder.

Handtastelijke taxichauffeurs bezorgen de branche een slechte naam. De politie weet dat daarom ook binnen de taxiwereld op snel succes in het onderzoek wordt gehoopt.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS