Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Zee levengevaarlijk

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Zee levengevaarlijk
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zee levensgevaarlijk

Reddingsbrigades langs de hele Nederlandse kust waarschuwen badgasten voor de zee, die de komende dagen veel gevaarlijker is dan de afgelopen mooie weken.

Een straffe noord-noordoostenwind zorgt ervoor dat op verschillende plaatsen in het zeewater sterke (onder)stromingen kunnen ontstaan. Daardoor kan het voorkomen dat zwemmers niet direct naar het strand terug kunnen zwemmen.

De redders hadden vooral eergisteren de handen vol. Zo moesten bijvoorbeeld voor de Haagse kust alleen al tien mensen uit het water worden gehaald. Een Duitse toerist verdronk en in een Rotterdams ziekenhuis overleed een Duits jongetje dat eerder al in de problemen raakte.

Vooral bij golfbrekers ontstaat de sterke onderstroming. „Als zwemmers niet terug kunnen komen, doen ze er het beste aan een stukje opzij te zwemmen. Daar is de stroming een stuk minder en kun je de kust wel weer bereiken”, aldus John Broesliske van de Haagse Vrijwillige Reddingsbrigade.

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS