Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Bos wil hoe dan ook naar Antillen

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Bos wil hoe dan ook naar Antillen
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
PvdA-leider Bos wil dat de reis van de fractievoorzitters van de Tweede Kamer naar de Nederlandse Antillen en Aruba doorgaat. ,,Dit is het slechtste moment om lange tenen te hebben'', aldus Bos donderdag.

Hij doelde op zijn collega-fractievoorzitters Verhagen (CDA), Van Aartsen (VVD) en Dittrich (D66), die twijfelen omdat premier Mirna Godett hen niet wil ontvangen. ,,We zullen worden beschuldigd van arrogantie en een neokoloniale houding, als we zo een conflict veroorzaken'', verwacht Bos.

Hij vindt net als Tweede-Kamervoorzitter Weisglas dat de reis moet doorgaan ,,omdat het barst van de problemen''. De PvdA-leider wil het hebben over de bolletjesslikkers, de toekomstige staatkundige verhoudingen en de problemen met Antilliaanse jongeren. ,,Het is belangrijk in gesprek te blijven.''

Volgende week dinsdag besluiten de fractievoorzitters of ze zondag 24 augustus op het vliegtuig stappen of in Den Haag blijven.

Hebbe die lullo's nix beters te doen dan op vakantie te gaan naar verre oorden [Mad] Wat interesseerd me dit nu eigenlijk allemaal, net of we zelf geen problemen hebbe met andere dingen. ik walg van deze acties van de regering [puke]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Die Godett is helemaal ziek in z'n kop.

Er loopt een gerechtelijk onderzoek naar hem waardoor ie geen premier kan worden. Dus installeert ie een stroman (vrouw) die gewoon zijn beleid ten uitvoer moet brengen, maar geen politieke ervaring heeft.

Hij wil de scanners op de luchthaven weghalen. Hij wil Curacao onafhankelijk maken van het koninkrijk. En nu wil hij zelfs de fractievoorzitters niet ontvangen [Mad]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS