Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Python duikt op vanuit toiletpot van Schiedamse

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Python duikt op vanuit toiletpot van Schiedamse
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
SCHIEDAM (ANP) - Een 38-jarige vrouw uit Schiedam kreeg woensdagmiddag de schrik van haar leven toen ze in haar badkamer een slang vond. De twee meter lange python dook op vanuit de toiletpot. Het reptiel was tweeënhalve maand geleden bij een van de buurtbewoners ontsnapt.

Toen de gealarmeerde politie en Dierenambulance de python probeerden te vangen, kroop hij snel weg achter de badkuip. Nadat eerst het bad werd gesloopt, kon de wurgslang worden gevangen en teruggebracht naar de eigenaar.

Hij meldde tot schrik van de buurtbewoners dat er nóg een slang van hem is ontsnapt, een python van bijna een meter. ,,We hebben met man en macht gezocht, maar het beest is nog niet gevonden'', zegt Van Berkel van de Dierenambulance. De beesten braken op eigen kracht uit het terrarium.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS