Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Bejaarde Groningse autodief (68) houdt van klasse

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Bejaarde Groningse autodief (68) houdt van klasse
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een bejaarde autoliefhebber is er in Groningen vandoor gegaan met een BMW met een winkelwaarde van ruim 100.000 euro. Het gaat om een 68-jarige man die de wagen mee kreeg voor een proefritje, en die vervolgens met de wagen aan de haal is gegaan.

Een woordvoerder van de politie Groningen liet maandag weten dat de man in gezelschap was van een jongere man, vermoedelijk zijn zoon. Het tweetal liet de autodealer weten dat ze graag een wagen uit de BMW 7-serie wilden kopen. Alvorens de koop helemaal rond te maken, wilden ze nog een kleine proefrit maken. Sindsdien is het tweetal spoorloos.

Vermoedelijk is het tweetal richting Drachten gereden. Daar tankten ze. Aangezien ze geen contant geld bij zich hadden gaven ze de benzinepomphouder hun draagbare telefoon als onderpand. De telefoon bleek echter in de wagen te zijn ingebouwd.

De 68-jarige dader is een bekende van de politie, meldde de woordvoerder. In het verleden zou hij elders in Nederland al vaker auto's hebben meegenomen tijdens proefritjes.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS