Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Kluivert niet naar Zwolle: 'Ik wil blijven'

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Kluivert niet naar Zwolle: 'Ik wil blijven'
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Geen Patrick Kluivert voor FC Zwolle. Het college van de gemeente Zwolle weigert geld uit te trekken voor de transfer van de aanvaller van Barcelona. De speler zelf zegt graag bij Barça te willen blijven.
De Zwolse wethouder Jaap Hagendoorn dacht een fraai plan te hebben bedacht om de sport in de hoofdstad van Overijssel te promoten én om de lokale voetbaltrots te versterken. Maar zijn collega's in het Zwolse college zien niets in het aantrekken van de 27-jarige spits.

Woensdag zal in Barcelona Kluiverts zaakwaarnemer Sigi Lens om tafel gaan zitten met het bestuur van de Spaanse club om te praten over de toekomst van de Nederlander. Club en speler willen beide hetzelfde. Zo verklaarde technisch directeur Txiki Beguiristain op de website van Barcelona: 'Ik hoop dat Kluivert blijft'. En de 69-voudig international vertelt op zijn eigen website: 'Ik wens Camp Nou niet te verlaten. Maar de club wil in alles zijn zin hebben en dat is een probleem.'

'Mijn situatie bij Barcelona is moeilijk. De club wil opnieuw onderhandelen over mijn contract, maar in zijn voordeel.' Barcelona zou het salaris van Kluivert met vier tot zes miljoen euro per jaar terugbrengen, tot een bedrag van zes à acht miljoen euro. En waarschijnlijk zal een aanzienlijk deel van dat salaris nog verpakt worden in een prestatiecontract. 'Hoewel ik begrijp en sympathie heb voor de financiële situatie, weet ik niet zo zeker of ik hun aanbod wel kan accepteren.'

Verhalen in voornamelijk Britse media dat Kluivert in de belangstelling zou staan van vele clubs, wimpelt hij af. 'Er zit weinig waarheid in deze geruchten. Noch ik noch mijn agent heeft contact gehad met welke club dan ook en quotes in media, waarin ik verklaar dat er wel contact is geweest, zijn pure fictie.'

Dit zou al helemaal schandalig zijn voor zijn reputatie die die nu heeft om naar zwolle te gaan...whahaha

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS