Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Met 300 kilometer per uur door Rome

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Met 300 kilometer per uur door Rome
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tijdens illegale autoraces in de Italiaanse hoofdstad Rome worden prestaties geleverd waar hun Nederlandse tegenstrevers alleen maar van kunnen dromen. Twee jonge coureurs raceten dit weekeinde over de ringweg van Rome met een snelheid van 300 kilometer per uur.

De carabinieri heeft ze tijdens een bliksemactie vastgenomen, meldde de politie dinsdag. De autoriteiten zijn een bende op het spoor gekomen die de verboden wedstrijden organiseert. Twintig snelle auto's zijn al in beslag genomen. Bovendien zijn veertig rijbewijzen ingetrokken. Uit half Italië kwamen potentiële Schumachers op de racebijeenkomsten af. Al jaren maken dergelijke wedstrijden vooral in de zomer de wegen rond Rome onveilig.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS