Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Twee kinderen omgekomen na omslaan aanhanger

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Twee kinderen omgekomen na omslaan aanhanger
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
In Nieuw-Vennep zijn zondagavond twee meisjes omgekomen nadat de aanhangwagen waarop ze zaten omsloeg.

Het 7-jarige meisje uit Nieuw-Vennep en het het 14-jarige meisje uit Hoofddorp zaten met nog zestien anderen, onder wie twaalf kinderen, op de aanhangwagen. Ze maakten een ritje na afloop van een verjaardagsfeestje. Op een rotonde sloeg de wagen door nog onbekende oorzaak om.

Een van de kinderen overleed ter plaatse. Het andere slachtoffer bezweek later in het ziekenhuis. Zes kinderen raakten gewond. Een 17-jarig meisje uit Nieuw-Vennep liep een dwarslaesie op. De andere gewonden konden na behandeling weer naar huis. De politie heeft de bestuurder van de tractor aangehouden en stelt een nader onderzoek in.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS