Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Moeder en kinderen komen om door brand

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Moeder en kinderen komen om door brand
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Twee kinderen van drie en vier jaar oud en hun moeder van 37 jaar zijn in de nacht van dinsdag op woensdag overleden door brand in hun huis in Rotterdam. De twee kinderen kwamen om in de vlammen.

De vrouw, die met ernstige brandwonden naar een ziekenhuis werd gebracht, overleed in de loop van de woensdagavond. Volgens de politie brak door nog onbekende oorzaak brand uit in de woning aan de Landfortstraat, waarna een explosie volgde. De moeder kwam met brandende kleding de woning uit. Buurtbewoners wisten de vlammen te doven. De kinderen konden de woning niet meer uitkomen.

Door de brand en de daaropvolgende explosie hebben ook andere woningen in de straat schade opgelopen. Ruiten in de hele straat zijn gesneuveld. In de Landfortstraat ontstond hevige beroering door het incident. Buren van de slachtoffers werden in een naburige school opgevangen door slachtofferhulp. De technische recherche wist woensdagavond laat nog geen oorzaak van brand en explosie. In het pand bevond zich een kleine hennepkwekerij.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS