Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Werkstraf meisjes na verkrachting

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Werkstraf meisjes na verkrachting
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
In Noorwegen zijn twee 15-jarige meiden veroordeeld wegens verkrachting en mishandeling van een ander meisje.

Het misdrijf vond plaats in een verlaten schuur in Rognan, een dorp ongeveer 900 kilometer ten noorden van Oslo, in het Noorse poolgebied. Vijf meisjes van 14 en 15 jaar lokten het slachtoffer naar de schuur en mishandelden haar urenlang, waarna zij haar dwongen tot gemeenschap met een volwassen man die hen daarvoor omgerekend 26 euro betaalde.

Beiden zijn veroordeeld tot 270 uur gemeenschapsdienst of acht maanden gevangenisstraf en het betalen van 4.700 euro compensatie aan het slachtoffer. De mannelijke verdachte, een 33-jarige asielzoeker, ontkent dat hij het meisje heeft verkracht. De andere drie meisjes waren nog geen 15 toen het gebeuren plaatsvond, en dan kun je in Noorwegen niet terecht staan. Het nu 16-jarige slachtoffer verzocht de rechters overigens om haar voormalige vriendinnen niet te veroordelen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS