Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Versatel en KPN getroffen door netwerkstoringen

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Versatel en KPN getroffen door netwerkstoringen
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nadat maandag 75 miljoen MSN-gebruikers niet konden chatten en dinsdag het AMS-IX knooppunt in Amsterdam er enige tijd uit lag, meldt Webwereld nu dat ook KPN en Versatel gisteren problemen hadden met hun netwerken. De ADSL-abonnees van de KPN konden in verschillende regio's in het land gedurende de hele ochtend niet inloggen. Internet algemeen Volgens de KPN lag het probleem in de software die wordt gebruikt, en was het euvel om kwart voor twaalf verholpen. Bij Versatel was het het knooppunt in Amsterdam dat problemen kende. Rond vier uur was het Versatel-netwerk daar ongeveer een uur lang niet bereikbaar. Uiteindelijk bleek de aloude power-cycle (stekker eruit en weer erin) de definiteve oplossing te bieden.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS