Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Jongen zwaargewond tijdens dropping

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Jongen zwaargewond tijdens dropping
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een 15-jarige jongen uit Goirle is vrijdagavond laat tijdens een dropping in de bossen bij het Brabantse Alphen zwaargewond geraakt. Een 33-jarige inwoner van Alphen die de jongen voor stroper of inbreker aanzag reed hem met een jeep aan.

De jongen is met een gebroken rug en letsel aan armen en benen in een ziekenhuis in Tilburg opgenomen. De politie heeft de Alphenaar aangehouden op verdenking van poging tot doodslag of zware mishandeling.

De dropping was georganiseerd door een voetbalvereniging uit Goirle. De politie denkt dat de jongen en zijn kameraden tijdens de dropping op een privé-terrein terecht kwamen waardoor een alarm afging. Vier mannen gingen met hun jeeps op onderzoek uit. Bij het zien van de jeeps sloegen het slachtoffer en drie van zijn vrienden op de vlucht. De jongen is daarbij onder de jeep van de man uit Alphen terechtgekomen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS