Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Dode bij schietpartij discotheek Nijmegen

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Dode bij schietpartij discotheek Nijmegen
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jongens & meisjes ff aandacht voor dit:

NIJMEGEN - Bij een schietpartij voor een Nijmeegse discotheek is zondagochtend een portier om het leven gekomen. Een tweede portier raakte zwaargewond. Dat heeft een van de eigenaren van de disco, T. Krebbers, gezegd.

De schietpartij vond omstreeks half zes plaats voor discotheek The Matrixx aan de Wijchenseweg. Een man, die eerder uit de disco was gezet, keerde na ongeveer een uur terug. Toen een van de portiers bij het sluiten van de zaak enkele bezoekers naar buiten liet gaan, schoot de dader hem neer. Deze portier overleed later. Ook wist de schutter door de geopende deur de andere portier te raken.

De dader is voortvluchtig maar de politie heeft een goed signalement van hem. Voor de deur van de uitgaansgelegenheid waar het drama zich afspeelde, zijn bloemen neergelegd.

Wat moeten we hier nu mee [Confused]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat een trieste actie dit zeg. Er is al veels te veel zinloos geweld in Nederland. Echt ongeloofelijk dit.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Beetje jammer weer, hoorde het al van mijn ouders en was al op zoek op het Q-forum naar meer info!!! Ik miste het al, kom ik het hier tegen, idd informatief.
Maar de actie is weer zeer laag hoor...lekker triest...die man deed waarschijnlijk gewoon zijn werk....

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS