Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Aandeelhouders Paypal willen meer geld zien

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Aandeelhouders Paypal willen meer geld zien
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ontevreden Paypal-aandeelhouders willen dat eBay meer dan de geboden 1,5 miljard dollar betaalt voor het succesvolle betaalsysteem. Ze zijn naar de rechter gestapt.

Veilingsite eBay maakte in juli bekend Paypal te willen overnemen voor 1,5 miljard dollar. Een zestal Paypal-aandeelhouders vindt dat bedrag te laag, gezien het succes van Paypal. Sinds de oprichting in 1999 is het aantal gebruikers naar 18 miljoen gegroeid.

Bovendien verdenken de aandeelhouders eBay ervan Paypal onder druk gezet te hebben om de prijs laag te houden. Tweederde van alle Paypal-transacties vindt plaats op eBay.

Op 3 oktober stemmen de aandeelhouders over de overname.

Paypal is ook voor de rechter gedaagd door credit card-maatschappij First USA Bank. Deze, de derde grootste van de VS, beschuldigt Paypal van patentschendingen. Paypal ontkent de beschuldiging, hoewel het de mogelijkheid van een dispuut over de kerntechnologie niet uitsluit.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS