Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Levenslang voor verkrachting baby

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Levenslang voor verkrachting baby
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Vrijdag heeft een Zuid-Afrikaanse rechtbank een 23-jarige man levenslange gevangenisstraf opgelegd omdat hij de negen maanden oude baby van zijn ex-vriendin had verkracht. De rechter zei dat de verdachte David Potse eigenlijk de doodstraf verdiende voor zijn daad.

De rechter zei dat hij in zijn loopbaan van meer dan dertig jaar nog nooit zo'n gruwelijk misdrijf had meegemaakt. De rechter sprak de veroordeling uit nadat de zeventienjarige moeder van de baby als getuige was gehoord. Zij vertelde dat de Zuid-Afrikaan, met wie zij zes maanden een relatie had gehad, haar bedreigde nadat ze hem voor een andere man had verlaten.

De politie had na de gruwelijke verkrachting het kindje, dat overigens gebeurde toen de moeder met een vriendin in een café was, zes mannen aangehouden die de avond van de verkrachting in het huis van de grootmoeder van de baby waren.

Terwijl in het hele land de verontwaardiging over de babyverkrachting tot grote hoogte was gestegen, liet justitie de mannen echter vrij. Volgens de politie bleek uit DNA-onderzoek dat geen van de zes het gedaan kon hebben. Later bleek dat het DNA van de 23-jarige Zuid-Afrikaan overeenkwam met de sporen die op de baby waren gevonden.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Punksmurf
Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Punksmurf   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
GATVERDEGATVERDEGATVER(etcetc)

wat een gore mensen heb je toch!!!

Maar hij krijgt nu tenminste een straf die tenminste een beetje inhoud heeft... Dat die gozer hier in nederland 5 jaar + tbs krijgt voor het regelmatig misbruiken van 5 jongens (1 jaar per jongetje) vind ik gewoon walgelijk. Over 2 jaar issie weer vrij voor goed gedrag. Ik wou dattie het in zuidafrika had gedaan (of liever, helemaal NIET natuurlijk) dan had ie tenminste een fatsoenlijke straf gehad!!!

--------------------
Een leven, waar kan ik dat downloaden?

Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Helmaal belachelijk dat ie in NL er maar 2 jaar voor krijgt zeg! Ik vind zoiets gewoon te kotsend voor woorden. Echt zulke mensen mag je van mij aan hun ballen op hangen. [Mad] [Mad] [Mad] [Mad]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
TechnoBabe
Junior Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor TechnoBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
[Mad] [Mad] [Mad] Zo iemand moet je gewoon in een homobar op ibiza vastzetten met heel groot ik wil gegrepen worden. vastzetten helpt niet ik denk dat ie nog wel dood wordt gemaakt door iemand uit het dorp daar..

--------------------
Venus Attack "M@ke Love not War" kusje Chrissy

Berichten: 7 | Plaats: Tussen Rotterdam en Den Haag | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik denk dat hij het nog lekker vind ook dat ie gegrepen wordt [Confused]
Ik weet niet wat je met dat soort lui moet. Wat ik nog meer over dit verhaal hoorde, en dat vind ik helemaal te erg, is dat hij als excuus had dat hij het had gedaan om van zijn aids af te komen. Hij dacht namelijk dat je ervanaf kon komen wanneer je het met een "maagd" deed.
Dus met erge pech houdt de baby er nog aids aan over ook [Mad] [Mad] [Mad]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
TechnoBabe
Junior Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor TechnoBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik weet nog een betere straf hang met zijn zijn pikkie aan een boom net zo lang totdat ie eraf valt. Ik kan me er ook niets bij voorstellen dat je een baby grijpt....

--------------------
Venus Attack "M@ke Love not War" kusje Chrissy

Berichten: 7 | Plaats: Tussen Rotterdam en Den Haag | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS