Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » KLM zet reisbureaus te kijken

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: KLM zet reisbureaus te kijken
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
'Studenten vliegen voordeliger'; de KLM introduceert vliegtarieven voor studenten. De voordeeltjes zijn alleen te plukken op de KLM-site en lopen, naar zeggen van KLM, op tot vijftig procent.

Via KLM.nl kunnen studenten goedkopere tickets boeken tegen betere voorwaarden dan voor niet-studenten. Zo geldt voor de webtickets geen minimum verblijfsduur, met een maximum van 12 maanden. KLM bood al studententarieven, maar die waren alleen via reisbureaus te halen. Nu zet KLM de reisbureaus te kijken.
De laagste tarieven gelden in het laagseizoen. De korting op een enkele reis loopt op tot vijtig procent. Studenten kunnen voor of na hun tentamens naar het buitenland vluchten naar een van de tachtig steden uit het webassortiment. Later dit jaar wordt dat aantal uitgebreid.

Bij het ophalen van de tickets dient de student zich te legitimeren met zijn (echte of nagemaakte) OV-Studentenkaart, ISIC-kaart of IYTC-kaart.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS