Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Technologieleiders: piraterij is niet te stoppen

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Technologieleiders: piraterij is niet te stoppen
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Piraterij is een uitwas dat moet worden vernietigd, hebben de meeste producenten als standpunt. Maar hoe kun je een zo'n wijdverbreide vorm van piraterij als die op het internet welig tiert, uitroeien? Zeker als men het er niet over eens kan worden wie voor de beveiliging van al die digitale media moet zorgen, zal internetpiraterij nog volop standhouden.

Begin van de week schreven directeuren van bedrijven zoals Microsoft, Dell en Intel nog, dat zij niet van plan zijn om technieken te creëren die er voor zorgen dat gebruikers beperkt digitale media kunnen kopiëren en afspelen. Dit was in reactie op een schrijven van onder andere de directeuren van Disney, News Corporation en andere entertainmentbedrijven, waarin gevraagd werd of dat juist wel beperkt kon worden. In ieder geval is het debat dat in februari begon in een impasse geraakt, en het is maar de vraag of beide partijen daar snel uit zullen komen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS