Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Jongetjes gefilmd bij blokkeren treinrails Engeland

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Jongetjes gefilmd bij blokkeren treinrails Engeland
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De Engelse televisie heeft gisteren een amateur-video uitgezonden waarop te zien is hoe drie kleine jongetjes een blokkade op de rails bouwen om een trein te laten ontsporen. De jongetjes, tussen de zes en negen jaar oud, zijn gearresteerd. Zij worden niet vervolgd omdat ze te jong zijn.

Een voorbijganger legde op 27 juni met zijn videocamera vast hoe de kinderen een winkelwagentje, verkeerskegels, boomstammetjes, autobanden en betonnen tegels op de rails legden. Tien minuten later zou daarlangs de passagierstrein van Liverpool naar Manchester langskomen.

De voorbijganger alarmeerde de politie, die er op het nippertje in slaagde de barricade te verwijderen. Volgens een woordvoerder van de spoorwegpolitie zou de trein ontspoord zijn, wanneer dit niet was gebeurd.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja, heb er ook wel eens over nagedacht over hoe je een trein moet aten ontsporen. Mijn vader vertelde me altijd dat dat al kon met een stuiver. Vaak stuivers op hert spoort gelegd dus, maar er is nooit wat voorgevallen. Wat betreft die jongetjes, ze zijn idd wel wat jong, maar de oudste, 9 geloof ik, had toch wel moeten weten dat het niet verstandig was...

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind het ook erg onzinnig dat ze niet vervolgd worden. Als die jongetjes nu al zulke ideëen hebben, dan kan dat toch nooit beter worden? Het zal mij benieuwen wat van zulke kinderen terecht komt.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS