Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Studente veranderde eigen cijfers in computer

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Studente veranderde eigen cijfers in computer
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een studente van de universiteit van Delaware is opgepakt nadat ze in het computersysteem haar eigen cijfers had veranderd.

De 22-jarige studente verschafte zichzelf toegang tot de computer van de universiteit en veranderde de punten voor wiskunde en wetenschap van een dikke onvoldoende naar een mooie voldoende. Ook wist ze enkele wachtwoorden van docenten te achterhalen en te veranderen.

De studente is nu echter officieel aangeklaagd wegens het toegang verschaffen tot en misbruik maken van het computersysteem. Na betaling van 5.500 dollar (5.417 euro) is ze in afwachting van de rechtszaak vrijgelaten.

De universiteit heeft er inmiddels voor gezorgd dat de docent in kwestie per e-mail op de hoogte wordt gesteld als zijn wachtwoord is veranderd.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Laat ze even bij mij komen, ik kan ook wel wat mooie punten gebruiken!!! hahaha Zeer knap als je zoiets kunt hahaha. Logisch dat ze er een boete voor krijgt, ze was nml niet erg slim, de meeste leraren weten heus wel hoe de student er voor staat...

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS