Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Hond gedumpt met vliegwiel om nek

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Hond gedumpt met vliegwiel om nek
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Langs de afgelegen Kolkwei tussen het Friese Anjum en Ezumazijl is een jonge herdershond aangetroffen met een 14 kilo zwaar vliegwiel om zijn nek, waardoor de viervoeter geen kant op kon. Het dier, dat vermoedelijk door vakantiegangers gedumpt is, werd gevonden door twee fietsers die hem langs het stille weggetje zagen liggen. De herder is overgebracht naar de dierenopvang.

Harm Sliep van de dierenopvang in Dokkum: ,,Hij kon zijn kop nauwelijks omhoog krijgen en kon ook niet overeind komen. Hoe lang hij daar in de droge sloot heeft gelegen, is niet bekend.'' De reu maakt het volgens Sliep prima. ,,Hij heeft geen verwondingen overgehouden aan dat vliegwiel.'' De politie tast vooralsnog in het duister wie de eigenaar is van het beest. ,,Voor straf zou de eigenaar zelf dat vliegwiel om zijn nek moeten krijgen'', aldus een zegsman.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS