Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Pop-up tv-reclame komt eraan

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Pop-up tv-reclame komt eraan
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een regionale kabelzender in de VS, onderdeel van Turner Network Television is begonnen met 'pop-up' reclame in films en televisieprogramma's. De pop-ups verschijnen hooguit 10 seconden in beeld. Adverteerders hopen dat ze effectiever zijn dan de spotjes van 30 seconden.

Kabelzender TNT is in Atlanta begonnen met de proef, zo schrijft de regionale krant aldaar.
De pop-ups verschijnen op strategische momenten in de film, terwijl de film in de achtergrond gewoon doorspeelt. Ongeveer een kwart van het beeldscherm wordt ingenomen.

American Express is een van de eerste bedrijven die reclame op deze manier vulde. Volgens Access Atlanta heeft American Express een contract om de - veelal tekst - advertenties in 16 speelfilms te laten verschijnen het komende jaar.

Volgens TNT, onderdeel van AOL Time Warner, zijn boze telefoontjes en e-mails uitgebleven.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS