Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Sensation trekt 70.000 feestgangers

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Sensation trekt 70.000 feestgangers
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Circa 70.000 bezoekers komen dit jaar af op het dance-evenement Sensation in de Amsterdam ArenA. Vorige week zaterdag waren 35.000 feestgangers bij de White Edition. Zaterdagavond is de ArenA opnieuw uitverkocht voor de Black Edition, meldt organisator ID&T.

De Black Edition begint zaterdag om 21.00 uur en duurt tot 07.00 uur zondagochtend. Bezoekers worden geacht in zwarte kleding te verschijnen, nadat ze vorige week in het wit werden verwacht. Op de White Edition werd voornamelijk club en trance gedraaid. Zaterdag zijn de genres hardstyle en techno aan de beurt.

Bij de organisatie van Sensation lopen drie slachtoffers van de cafébrand in Volendam stage. Enkele slachtoffers richtten Volendam United op. Met deze organisatie willen zij jongeren helpen met de gevolgen van de nieuwjaarsbrand. Hiervoor organiseren ze muziek-, spel- en sportactiviteiten. Bij Sensation doen de stagiaires ervaring op met het organiseren van een groot evenement.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS