Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Wrijving tussen ICANN en administrators landcodesWrijving tussen ICANN en administrat

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Wrijving tussen ICANN en administrators landcodesWrijving tussen ICANN en administrat
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Bij BBC lezen we dat de ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers) de laatste tijd wat problemen heeft met beheerders van Europese domeinen. De ICANN wil toegang tot de databases van de beheerders, terwijl deze hier helemaal niet van gediend zijn. Een woordvoerder noemt de eis onacceptabel, aangezien het vertrouwelijke gegevens betreft. De ICANN wil de databases inzien om er zeker van te zijn dat de stabiliteit en betrouwbaarheid van internet gehandhaafd kan blijven, als er wijzigingen gemaakt worden in de 'master net address books'. Bepaalde databases die zich op het netwerk van KPNQwest bevonden moesten namelijk verplaatst worden, wat vervolgens een wijziging in de centrale administratie van de ICANN nodig heeft. Dit wordt echter geweigerd, tenzij er volledige toegang verstrekt wordt tot alle gegevens. Beheerders reageren verontwaardigd op de berichten en hopen op verandering.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS