Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » 31 gewonden na bruiloftsruzie

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: 31 gewonden na bruiloftsruzie
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Bij een gevecht tussen bezoekers van twee bruiloften zijn eenendertig mensen gewond geraakt. De gasten van beide bruiloften waren toevallig bij elkaar in hetzelfde restaurant.

De ruzie vond plaats in het dorpje Arganda del Rey in Spanje. De ruzie begon omdat een gast van het ene huwelijk een vuurpijl afstak, die in het gezicht van een gast van het andere huwelijk belandde. Vervolgens ontstond er een gevecht tussen vijftig mensen op het parkeerterrein van het restaurant.

De bruidegoms hebben zich niet met de ruzie bemoeid. Er zijn twee mensen opgepakt. De eigenaar van het restaurant verklaarde tegen de politie dat de ruzie gekomen is door de grote hoeveelheden drank die er geschonken waren aan de gasten in combinatie met de enorme hitte.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS