Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Films » Lord of the Rings wint elf Oscars (Pagina 3)

- UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: Lord of the Rings wint elf Oscars
Budha
Welcome back NiMS

Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het had heel wat meer te doen met hormonen dan met liefde [Wink]

Ik herinner me ineens ook een scene met Esmee de la Bretoniere uit De Johnsons [Razz]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?

Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maar dat is wel vrij recentelijk, de johnsons.

Ik herken nog wel de tieten van Petra in Babewatch 69.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard

Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Het had heel wat meer te doen met hormonen dan met liefde [Wink]

Ik herinner me ineens ook een scene met Esmee de la Bretoniere uit De Johnsons [Razz]

daar noem je me nu wat op he...ken haar van Goudkust ...speelde altijd een bitch daar, maar wat voor een [Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster

Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
rose [puke]

kate winslet is dus echt wel een mooie vrouw he !! [Mad]

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz

Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Niemand kan tippe aan Jennifer Love Hewitt [wub]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster

Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jennifer Love Hewitt.. dat vind ik echt een ehh ja, nee, dat is het gewoon NIET!

J.Lo of Beyonce [drool]

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz

Beoordeeld:
5
die hebbe te dikke konten [Razz]

Jennifer love Hewitt voldoet aan me eisen [wub] [wub]

Lotje
Poster

Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nee man, Jennifer L.H. is zo plat als ik weet ff niet wat.. :S

J.lo en Beyonce hebben tenminste vrouwelijke vormen [Smile] en ze hebben geen te dikke konten, Jennifer L.H. heeft gewoon GEEN kont.

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz

Beoordeeld:
5
ok ze is mss wel plat (zoals jij zegt) maar ze heeft een mooi gezichtje.. ik ben niet zo'n type die ligt te geilen op kontjes of borsten.

-

Lotje
Poster

Beoordeeld:
5
mooi gezichtje? :S

ik vind Be en J.Lo een veeeeel mooier koppie hebben!

--------------------
Liefs Lot

Lotje
Poster

Beoordeeld:
5
 -

-

Hierrrr [Smile]

wie is er mooier..? op ZEKER J.Lo en Beyonce!

--------------------
Liefs Lot

NiMS
Links of rechts?

Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jeniffer Love Hewit: Ze heeft zeker wel een mooi gezichtje, maar ik wil toch ook graag wat inhoud [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster

Beoordeeld:
5
jaahoor, alsof jij weet of die Hewit wat te melden heeft :S

Dom wijf >: ) [Razz]

--------------------
Liefs Lot

LilWiz

Beoordeeld:
5
jlo heeft teveel eigendunk

beyonce idem

[Razz]

Lotje
Poster

Beoordeeld:
5
dat heet geen eigendunk, dat heet ZELFVERTROUWEN! [Smile]

--------------------
Liefs Lot

Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins

» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:

Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems