Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Films » Ondertitel progamma

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Ondertitel progamma
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik zoek een progammatje waar je dus je film met ondertitel mee kan afspelen
nou had ik eerst een hele goeie maar hij is er op een 1 of andere manier van me computer af.. en nu heb ik geen flauw idee hoe die heette...

iemand een idee?

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
bsplayer

of anders moet je directvobsub downloaden kun je alles in je mediaplayer bekijken

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
en om ondertitels mee te editen ?

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Je moet de divxg400 codec installen. Super handig, en krijg je de ondertitels direct in Media Speler als ie het bestand erbij ziet staan. Verder kun je met die codec ook nog de zwarte randen wegwerken, en nog veel meer instellen. Erg handig dus.

Om te editen raad ik subsync aan. Erg handig wanneer je moet stretchen, verplaatsen, etc.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
sluit me bij sjuul aan en ieders eigen progje he...ben nml geen fan van media player
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja ik ook niet zo, maar heb niets anders gevonden dat zoveel kan afspelen. Dus als je een goede hebt (en niet eentje die onderwater toch stiekem mplayer gebruikt). En die wel alle codecs aankan, divx, xvid, ogg, ogm, etc. dan houdt ik me aanbevolen.
En dus ook alle subs, srt, sub, etc.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
subsync!!! dat had ik eerst ja! ff downloaden weer
en hoe kom ik aan zo'n divxg400 codec ?

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ok bedankt mensen heb me 2 progammatjes weer terug [Big Grin]

nu alleen nog de bijpassende ondertitel van school of rock vinden en me dag kan niet meer stuk [Razz]

op http://www.movieservice.net/versies.php?id=7101&template=default staat ie niet [Not Ok]

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
divxg400 1e link in google [Wink]

http://www.tac.ee/~prr/videoutils/divxg400.html

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
je vindt nergens subs fatsoenlijk...of ze moeten bij de rip zitte
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
tja, ooit had je nog ondertitels.nl

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
black phantom was ook wel goed [Cool]

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS