Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Films » Kill Bill (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Kill Bill
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahah en zo hoort het

ik vind het wel een goede film maar niet super speciaal

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
16 april is de premiere!

ik ga dan ook 16 april naar de kill bill marathon [Big Grin] [Cool]

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Twee movie spots gevonden voor Kill Bill 2 fans!!

Kill Bill 2 spot 1

Kill Bill 2 Spot 2

QuickTime nodig [Wink]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
heb ze al in de bios gezien [Smile]

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmmm tjah zie hem van zelf wel

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
omg deze film was gewoon te geniaal [Big Grin]

de marathon was echt te vet gewoon!
2 weer heeel anders dan 1
en de bloederige stukjes uit 1 met de boeiende dialogen uit deel 2 maakt dit echt samen 1 te vette film gewoon!!

tarantino [Ok] [Big Grin]

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
zal hem dan maar eens gaan zoeken als ie al op divx uit is [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dus weinig bloed in deel 2 dus?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
yep!

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nou ik heb hem ook gezien hoor in NY. Wat een coole film was dat. Gave dialogen, en wat deel 1 niet zo had was in deel 2 ineens aanwezig. Een verhaal.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
heb ze gister ook allebij weer gezien [Big Grin]
1 thuis en 2 in de bios [Big Grin]

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Verslaafd?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja [Razz]

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kill Bill 3 over vijftien jaar

De reggiseur van Kill Bill, Quentin Tarantino, heeft de Spaanse pers laten weten dat hij nog steeds plannen heeft om Kill Bill 3 te gaan maken, alleen niet binnenkort. "Ik heb serieuze plannen voor een derde deel, maar voorlopig niet. Ik denk dat het over een jaar of vijftien wel interessant is om een derde deel te maken van deze saga", aldus Tarantino.

Tarantino liet al eerder weten dat er een deel drie zou komen. Het derde deel zou draaien om Vicky, de dochter van Vernita Green (Gespeeld door Vivica A. Fox in deel 1). In het eerste deel van Kill Bill vertelt The Bride (Thurman) haar dat als ze later groot is, en ze wraak wil, dat ze op haar zal wachten. De keus voor een derde deel over vijftien jaar is daarmee wel gerechtvaardigd.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
DimaX
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor DimaX     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
NIet echt de topper is deze film!

--------------------
Lool nice cheata!!!die.!!!!!

Berichten: 5 | Plaats: Oostende | Geregistreerd: Nov 2006  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS