Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Films » Wat leuke films om te zien (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 7 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7   
Auteur Onderwerp: Wat leuke films om te zien
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik zag net een trailer voor een nieuwe Child's Play film: Seed of Chucky.

Verschikkelijk zeg, dat ze deze filmreeks in leven houden (lees: uitknijpen).

De eerste film was echt gaaf, maar het werd al snel wat minder. Met Bride of Chucky als een dieptepunt in de geschiedenis van horrorfilms.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Ik zag net een trailer voor een nieuwe Child's Play film: Seed of Chucky.

Verschikkelijk zeg, dat ze deze filmreeks in leven houden (lees: uitknijpen).

De eerste film was echt gaaf, maar het werd al snel wat minder. Met Bride of Chucky als een dieptepunt in de geschiedenis van horrorfilms.

whahaha ik wist het dat er een nieuwe aankwam dat zag je wel in Bride of Chucky als die 2 aan het eind een baby verwekken...maar chucky is niet meer leuk...ik haat vervolgen...kijk ook naar Halloween of was het nu die film waar michael myers in speelt...naja poep dus
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Aanrader: Matchstick man. Vanavond gezien, wat een film zeg! Echt enorm verassend ook [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Aanrader: Matchstick man. Vanavond gezien, wat een film zeg! Echt enorm verassend ook [Smile]

met Nicoleas Cage toch? Lang geleden gezien een keertje [Wink]
Gister van Helsing gekeken en ow wacht was die vet...goeie special FX, af en toe schrikke (als je diep in de film zat)
Dit is een aanrader

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben donderdag naar donderdag naar Stepford wives geweest en dat is zeker een aanrader.. Gewoon een film met in zekere zin humor gewoon een niet-nadenk-film heerlijk als je ff wilt ontspannen...

[Kiss]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Ik ben donderdag naar donderdag naar Stepford wives geweest en dat is zeker een aanrader.. Gewoon een film met in zekere zin humor gewoon een niet-nadenk-film heerlijk als je ff wilt ontspannen...

[Kiss]

Dan zul je het vast beter dan mij hebbe gehad met me The Village [Confused]
Wat een stomme film zeg...ik zeg er maar niets over zie zelf maar [Razz] een ding weet ik wel dat de zaal schrilt op een zeer voorspelbaar moment waar ik om lachte [Big Grin] . Triest publiek gewoon [Wink]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heb the village ook gezien. Echt een slechte film. Ook geen leuke wending, daar hadden ze veel meer uit kunnen halen. Zonde van je geld.

Stepford wives, al iemand op z'n ftp staan?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Heb the village ook gezien. Echt een slechte film. Ook geen leuke wending, daar hadden ze veel meer uit kunnen halen. Zonde van je geld.

Stepford wives, al iemand op z'n ftp staan?

Stepford wives, zie ik alleen als TeleSync of als VideoCD vermeldt staan nog niet als xvid/divx
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heb nog een aantal films op het oog zo 123
- The Bourne Supremacy
- White Chicks
- Laws of Attraction

Mocht iemand deze al hebben als xvid/divx meldt het dan ff bij me [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Laws.of.Attraction.DVDScr.XviD-MoF
Heb ik.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Laws.of.Attraction.DVDScr.XviD-MoF
Heb ik.

ik kom ff boodschappe doen dan [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nog wat tips iemand?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Immortel vind ik wel een aanrader.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Immortel vind ik wel een aanrader.

Heb ik al gezien [Razz] Is dat met die egyptische goden en zo'n blauw-achtig mens?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja dat is die. Het is een combinatie van echte mensen en de rest computer gegenereerd. Ik vond het erg knap gemaakt.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 7 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS