Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Films » Backup maken van je dvd's

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Backup maken van je dvd's
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wie wil er nou niet een backup hebben van z'n dierbare dvd's? Maar wellicht heb je alleen een cd brander.

Op deze website staan artikelen hoe je bijna perfecte kopieen kunt maken naar het formaat van je voorkeur.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Iemand al DVDX geprobeerd? Die schijnt namelijk erg makkelijk te kunnen kopieren. Wie heeft hier ervaring mee?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dit is de officiele site van DVDx.

Ik heb er momenteel ook nog geen ervaring mee, maar ik wil het wel eens proberen. Het volgen van de guides die ik hierboven gepost heb geeft een zeer goed resultaat, maar is wel erg veel werk.

Ik vraag me af of DVDx je de mogelijkheid biedt om de ondertitels te OCRen.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
kan iemand mij ook een ID en Password geven voor deze versie te downloaden? Ik be nl. lang geleden wel es DVD's geript met dit programma..maar nu ik een nieuwe cpu en een sterkere AGP over mijn beschikking heb wil ik het met de nieuwste versie proberen en kijken hoe snel ik een dvd converteer..dus gaarne ID & password iemand?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hiervan kun je hem zonder PW downloaden:
http://prdownloads.sourceforge.net/dvdx/DVDx_22_setup.exe?download

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
thx NiMS daar heb ik weer wat aan [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mogen we jouw backup's af en toe eens lenen?

Wel het origineel dan ff in de kast zetten, hè [Wink]


Volledig off-topic, maar wat voor inet verbinding heb jij eigenlijk?

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Mogen we jouw backup's af en toe eens lenen?

Wel het origineel dan ff in de kast zetten, hè [Wink]


Volledig off-topic, maar wat voor inet verbinding heb jij eigenlijk?

Hahha...ik huur ze in de videotheek dan...enne ik eb hier nog een inbelmodem aansluiting liggen [Mad] [Mad] Maar binnekort komt hier kabel als ik me pa moest geloven en dan wil ik ze best wel sharen hoor hier..zo gierig ben ik ook weer niet dan..ik hou je op de hoogte
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS