Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Films » Fans ontmoeten Jackass-held op Leidseplein

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Fans ontmoeten Jackass-held op Leidseplein
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tientallen fans kwamen vrijdag naar het Leidseplein in Amsterdam om hun held van het succesvolle MTV-programma Jackass te ontmoeten. Een van de acteurs Johnny Knoxville en regisseur Jeff Tremaine deelden daar handtekeningen uit om Jackass The Movie te promoten.

De film ging donderdagavond in de Amsterdamse bioscoop Pathé de Munt in première. "Ze zijn gewoon vet cool!'' ,,Johnny Knoxville is mijn persoonlijke held.'' De fans waren laaiend enthousiast bij het zien van de ietwat wazige Knoxville, die voor de gelegenheid even de Amsterdamse coffeeshop verliet. Stoere tieners deden er alles aan om een glimp op te vangen van de acteur en lieten een handtekening zetten op hun skateboards, petjes, t-shirts, jassen, posters of kaarten.

Jackass The Movie is in meer dan vijftig bioscopen in het land te zien. In de Verenigde Staten en Canada was Jackass The Movie vorig jaar al een kaskraker. De film en het programma zijn niet geheel onomstreden wegens de vele waaghalzerij die de acteurs uithalen. De distributeur in Nederland, United International Pictures, twijfelde aanvankelijk voor welke leeftijd de film geschikt is. Dat is nu vastgesteld op twaalf jaar.

Het zijn vooral de flauwe humor, de bizarre stunts en situaties met plaatsvervangende schaamte die het programma razend populair maken. Volgens muziekzender MTV kijken er in Nederland gemiddeld zo'n 100.000 mensen naar Jackass.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS