Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Films » Welke film moeten we nu gaan kijken? (Pagina 6)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 7 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7   
Auteur Onderwerp: Welke film moeten we nu gaan kijken?
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
hahahaha HI HA HOPELOOS

is dat ook een film Natas [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ring is wel ok...

100 girls is overigens ook errug grappig... [Cool]

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
The Ring is wel goed, maar nou niet echt heel eng. Kheb 'm 's avonds laat gekeken met alle lichten uit (had wel stroom [Wink] ) en kreeg d'r geen moment de bibbers van.

Het verhaal lijkt grofweg wat op Sixth Sence.

Ik ben wel benieuwd of Confessions of a Dangerous Mind goed is.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
thx mensen nu weet ik alweer wat meer over The Ring...maare Budha, The Sixth Sense vond ik ook een hele goeie film overigens...pas op het einde begreep ik hem pas
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
The life of David Gale (spelfouten voorbehouden), moet je echt zien!!!!!! superfilm.........meer zeg ik er niet over [Smile]

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Da's toch die film over de doodstraf?

Die wil ik ook graag zien... hint... hint...

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Da's toch die film over de doodstraf?

Die wil ik ook graag zien... hint... hint...

yep dat is die film!!!!!!!!!

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
'the Recruit' is ook wel een aanrader, is zo'n leuke verwarrende film over CIA enzow [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Oke, vandaag gehoord en gelezen dat The Recruit dus echt een waardeloze film is. Zonde van het papier waar het bioscoopkaartje op is gedrukt.

Nou, da's wellicht wat overdreven [Big Grin] , maar het is bepaald geen aanrader.


Ik zag een trailer van Bruce Almighty. Je moet van platte humor houden, maar mij lijkt ie echt heel grappig [Smile]

Insomnia is wel aardig, maar meer iets voor de videotheek.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
6 sense eng? natuurlijk. natuurlijk natuurlijk. Goede film? natuurlijk. HAHAHAHHAA

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
6 sense eng? natuurlijk. natuurlijk natuurlijk. Goede film? natuurlijk. HAHAHAHHAA

Jaaaaa..ik vinn het een topfilm..ik snapte er al nix van enzo (dat boeit me wel) en op het einde snapte ik hem pas [Big Grin] [Big Grin]
meesterlijke film

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik ga zometeen Black Night kijken gisteren geript:D
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
6th sense is idd een meesterlijke film! Ik snapte hem ook pas op het eind. Echt meesterlijk dat je de hele film bedonderd wordt, en dat je het pas op het einde door hebt. [Ok]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
I see you baby, shakin' that ass.... shakin' that ass...

Uh sorry nims maar daar denk ik als eerste aan als ik jou icon zie [Big Grin]

maar goed. 6th sense was wel n aardig filmpje om te zien. Doe mij maar dreamcatcher (SLT)
of Next Friday hahahaha das pas n lache film!

dikke kus lieve mensen!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jij hebt dreamcatcher al gezien? Is dat een goede film, en waar gaat het verhaal over?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 7 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS