Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Messaging » OMS Bugfix list, Feature List, Version Info (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: OMS Bugfix list, Feature List, Version Info
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hallo OMS gebruikers,

Hebben jullie nog wensen? Ik begin namelijk redelijk door mijn idee-en heen te lopen.
De volgende idee-en had ik nog:

*Positie van userlist onthouden zodat bij het opstarten hij weer op de juist plek en grootte springt.
*Tab teken veranderen in 3 spaties

Verder weet ik dus niet meer.

[ 17.03.2004, 19:23: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
*Het aanpassen van je eigen userinfo en wachtwoord
*Het blocken van personen
*Het bekijken van profielinformatie van andere personen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ontdek net dat urls in OMS niet worden herkend als het een https adres is. Wellicht is dat makkelijk voor jou te fixen?

Het zou verder gaaf zijn als het mogelijk is om de namen helemaal weg te laten en de teksten om en om een andere kleur te geven. Dat zou voor mij de leesbaarheid erg verhogen.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
3.06 Released

Blijven de volgende dingen over:

*< teken in display name niet veranderen naar & lt;
*Als de timestamp uitstaat geen spatie voor de text in het discussie schermpje zetten.
*Bij het opgeven van een https url in combinatie met www erbij, gaat het mis.
*Caption van de chat window niet laten scrollen als die niet actief is, anders is het knipperen zinloos
*Connection error automatisch naar de netwerk tab
*Connection Error laten zien in de discussie schermpjes
*Connection error, een kruisje in de oms tray icoon
*Connection error, laat de userlist zien
*De mogelijkheid om de namen helemaal weg te laten en de teksten om en om een andere kleur te geven.
*Een melding geven als er al een instantie van OMS draait.
*Emoticons in Alerts weer laten zien.
*Firewal = Firewall bij connection erros.
*Geen focus aan de userlist geven bij het opkomen van een alert.
*Het aanpassen van je eigen userinfo en wachtwoord
*Het bekijken van profielinformatie van andere personen.
*Het blocken van personen
*Het offline en steeds weer online van users oplossen.
*In de netwerk tab ook de error laten zien.
*Kruisje voor het offline users-lijstje, om ze te hide-en
*Maximaal 2 alerts per popup ronde laten zien.
*Meer bewegende iconen
*Niet de focus geven aan het IM scherm als er een minimized schermpje is.
*Op memory leaks controleren.
*Optie waarmee je kan kiezen dat windows wel / niet op-puppen.
*Positie van userlist onthouden zodat bij het opstarten hij weer op de juist plek en grootte springt.
*Status makkelijk veranderen via het contect menu van het systemtray icoon.
*System tray icoon vaker updaten ivm windows Explorer crash
*Tab teken veranderen in 3 spaties

[ 14.01.2004, 20:29: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
3.07 Released

Total lines of code: 913538

The new version (OMS 3.07) is updated with:

New component versions included:
-TMS

Bug fixes:
-Chatwindow caption stops scrolling, when no focus
-Reduced Server load by checking only every 7 secs for messages
-Reduced Server load by checking only every 17 secs for userlist
-Emoticons are showed in the Alertwindow
-Typo removed firewal = firewall
-Alerts no longer popups an OMS window
-System Icon restores in case of explorer crash
-When receiving messages, the discussion window no longer gets focus
-When showing alerts, no window gets focus anymore
-When timestamp is off, no more spaces before the text
Features:
-SystemTray
-Login / Logout
-Change Status
-Show if connected
-Show if connecting
-Show if network error
-Alerts
-Emoticons
-Connection
-Creation of new users
-Discussion window
-Display Names
-Hiding for unknown users
-Multiuser Chat
-Offline users
-Settings
-Status
-Userlist
-Version detection

[ 04.03.2004, 05:48: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
mooi werk sjuul....ik wacht met spanning af
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
een status dat iemand aan het tikke is...anders heb je van die dubbele gesprekke
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Had ik al een keer gezegd, maar dat kan niet. Microsoft heeft hier namelijk een patent op!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Had ik al een keer gezegd, maar dat kan niet. Microsoft heeft hier namelijk een patent op!

ja wist het niet meer zeker was met dat versturen in de war [Embarrassed]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Beetje bij de tijd blijve Pat [Wink]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Beetje bij de tijd blijve Pat [Wink]

heb al zoveel aan me hoofd tam...dus hoe kan ik het allemaal onthouden
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Sweetammy:
Beetje bij de tijd blijve Pat [Wink]

heb al zoveel aan me hoofd tam...dus hoe kan ik het allemaal onthouden
Neem een computer [Razz]

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
wat staat dan voor me neus [Razz] en sublieme pc waarmee nooit probs zijn [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mischien moet je er dan mee leren werken? bouw er een agenda in hoef je niet zo veel meer te onthouden [Wink]

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahaha...
kladblok ook goed
en in me outlook zit een agenda...dus genoeg [Smile]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Unfeature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS